FORENINGSPORTAL Hva skjer i Drangedal
Drangedal kommune
Offentlig

Drangedal kommune har i underkant av 4100 innbyggere, som bor rundt i hele den langstrakte kommunen. Drangedal har et rikt kultur- og foreningsliv, med den kommunale kultur- og kinosalen Tokestua som en av mange gode arenaer for de ulike aktivitetstilbudene som finnes her.

Drangedal kraft

Drangedal kraft er delt inn i tre avdelinger: strømsalg, bredbånd og kraftproduksjon. Drangedal kraft er ett datterselskap av Drangedal Energi Holding AS.

Drangedal produkter

Vi gjør arbeid mulig for alle! En arbeidsplass hvor trivsel, utvikling, toleranse og mulighet til å bidra i samfunnet er viktig.

Drangedal sparebank
Bank og finans

Sparebanken er en lokal forankret og selvstendig rådgiverbank med hovedbase i Drangedal kommune.

DRIV - Drangedal i vekst

E 3 Energi AS

E3 Energi AS driver profesjonell energirådgivning.

Morgan AS

Morgan AS er en totalentreprenør med hovedfeste i Grenland. Vi gjennomfører totalentrepriser for byggherrer over hele Sørøst-Norge.

PLANHUSET AS
Arkitekt

Arkitekt og rådgivende ingeniør bygg- og anlegg. Konsulenttjenester innenfor bygg og anlegg. Utførende bygg-og anleggsvirksomhet.

Quixotic AS

Web-utvikling og teknologitjenester

Sagodden kafé
Kafé

Sagodden Kafe ved Neslandsvanne. Ligger ydyllisk til ved siden av elv som skiller Sagodden i 2 deler. Neslandstunet og sagodden kafe. Med stor parkering for Bobiler, Campingvogner og biler/ busser. Buffet hver Onsdag og Søndag fra Kl 1300. Ellers i Uka ,Meny og Dagens retter. Åpent alle dager fra Kl 1300 Unntatt Mandager ...... Velkommen

Tele-Tur AS
Turoperatør

Tele-Tur AS er det naturlige valget om dere skal arrangere firma- og gruppetur, konferanse, opplevelsestur eller bare trenger behagelig og trygg transport.

Tokestua kultursal og kino

Tokestua kultursal har et teleskopamfi med kapasitet på 200 seter. Stående kapasitet er 400. Tokestua er en mangfoldig og inkluderende kultursal og kino.

Sosiale media

2024 © Foreningsportal